You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב' - קדימה לניצחון בדרבי השרון
מוקירים את זכרו של מנהל הקבוצה המסור. שחקני מ.ס קדימה צורן וצוות הקבוצה במשחק ההוקרה לזכר זיו טלר (צילום: אלירן אביטל)

ילדים ב' - קדימה לניצחון בדרבי השרון

דרג 1 - מחזור 16: לאחר שהוקירה בצורה מכובדת את זכר מנהל הקבוצה בעבר, זיו טלר ז"ל, זכתה הקבוצה של דניאל סבח ניצחון 0:3 על הפועל רעננה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

שבוע גדוש בפעילות עבר על קבוצת ילדים ב' של מ.ס קדימה צורן, שהשתלבה בצורה מוצלחת בליגת דרג 1 - הנחשבת לליגה הבכירה בשנתון. באמצע השבוע שעבר אירחה הקבוצה את מכבי נתניה למשחק ידידות לזכרו של זיו טלר ז"ל - ששימש כמנהל הקבוצה בשנותיה הראשונות והלך לעולמו במפתיע, כתוצאה מדום לב במהלך פעילות כדורגל משותפת של אבות ובנים. בנו, שחר - יבדל"א, הוא קפטן הקבוצה וממשיך את דרכו בגאווה. כיבדה בנוכחותה את האירוע ראש המועצה, קרן גרין. בשבת האחרונה התייצבה הקבוצה למשחק חוץ מאתגר מול הפועל רעננה.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, מ.ס קדימה צורן המשיכה לשמור על רשת נקיה מספיגות, אך מנגד הצליחה לכבוש שלושה שערים: בתחילה מסירה של אופיר מוליבבא מצאה את אלון מיכה, שסיים מצב של אחד על אחד עם כיבוש שער בבעיטה מהרחבה. בהמשך, בעיטה חופשית מצוינת של גיא רוטמן לכיוון הנגדי הסתיימה בכיבוש שער ולקינוח התקפה מסודרת הסתיימה במסירה של יהלי כרמי לאלון מיכה, שבעט מהרחבה לרשת, השלים צמד אישי וקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 0:3 למ.ס קדימה צורן.

דניאל סבח, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום: "באנו אחרי שזכינו בשני ניצחונות ליגה. במחצית הראשונה היו לנו 10 דקות טובות מאוד, עם הנעת כדור טובה ושני מצבים ליד השער - אחד יצר פנדל, שלא תרגמנו לכיבוש שער. לאחר מכן, עלינו למחצית השניה ועשינו לחץ גבוה, המשכנו לשחק בצורה נכונה וכבשנו שלושה שערים ועם יותר ריכוז יכולנו לכבוש עוד. הקבוצה עובדת בצורה טובה ומיישמת את כל מה שמתרגלים באימונים. אנחנו גאים לשחק בדרג 1, הקבוצה מתקדמת ומשיגה תוצאות טובות, תוך שילוב כל הילדים במשחקים. שואפים להמשיך את העונה בצורה הטובה ביותר".

דניאל סבח על המשחק לזכרו של זיו טלר ז"ל: "זיו הוא אביו של הקפטן שלנו, שחר. זיו עשה את עבודתו במסירות רבה. איש יקר ואהוב, שדאג לכל הילדים כמו היו בניו. שילוב מיוחד של אדם מצחיק וציני, שידע להיות הכי רציני בכל מה שקשור לרווחת הקבוצה תוך ירידה לפרטים ולרזולוציות עמוקות. זיו מאוד חסר לנו וזו הייתה הפעם השלישית שקיימנו משחק לזכרו. אנו מודים לכל מי שהגיעו וכיבדו את זכרו של האיש, שרוחו תמיד תלווה אותנו".